25 juni 2012

tillbaka


Hoppas ni har haft en skön midsommarhelg!

Vi har varit på Öland som vi brukar 
och det mesta har varit som det brukar: 
många vänner, skön stämning, lite regn, mycket sol
lata stunder på Bödastranden, solnedgång vid Byrums raukar, god mat... 

Kanske var det extra roligt eftersom vi inte var med förra året. 
Då gjorde vi en drömresa till midnattsolen♥.
 Fantastiskt!

Då firade vi natten till midsommarafton i skidbacken vid Riksgränsen... 
Bilderna är tagna vid 1-tiden på natten... märklig känsla.






Så fortsatte vi resan till Lofoten 
med fantastiska sandstränder med iskallt vatten...


...och små fiskelägen som känns som en illusion...
 

...med höga bergstoppar som stupar rätt ner i det blåa havet...


...och en sol som aldrig gick ner!

 

8 kommentarer:

  1. Så härliga bilder. Midnattssolen kan vara svår att vänja sig vid, jag kunde aldrig sova!

    kramen

    SvaraRadera
  2. Finfina bilder

    Ha en bra dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Hej vill bara säga otroligt fin blogg du har och jag kommer absolut tillbaka.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder, Annika! Nu fick man minsann ytterligare en grej att lägga till på drömmer-om-att-åka-till-listan. Härligt!:)

    Kram och tack för årets-butik-uppmuntran! /Ida

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder!!
    Midnattsol skulle jag inte kunna vänja mig vid... :))
    Men åka dit på besök, det skulle jag gärna.. :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Det är fantastiska bilder ! Nu längtar jag verkligen efter semester.

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  7. Det är fantastiska bilder ! Nu längtar jag verkligen efter semester.

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder! Mycket vackert där!
    Kram!

    SvaraRadera