24 mars 2012

njuter


Vilket underbart väder!!!
Man vill ju inte gå in utan vara ute hela tiden. 
Och det finns ju massor att göra i trädgården så här på vårkanten 
så det är ju inga problem.  
Själv har jag klippt våra två äppelträd idag 
och nu ska jag fortsätta att göra iordning i perennrabatterna. 
Jag har också hängt ut årets första tvätt 
och tagit fram lite utemöbler och planterat vårens 
första blommor i en zinkhink.
Fikat och lunchen har vi ätit ute i vårsolen förstås. 
Hela familjen är hemma och njuter av att göra det man har lust med 
och inte ha några tider att passa...





3 kommentarer:

  1. Så fint solen har lyst på dig, hos mig har det varit dimma som nästan sett ut som rök hela dagen..men sånt får man ta när man bor vid havet.
    Bara någon mil inåt har det varit soligt..
    Härliga bilder, jag får lite spritt i kroppen av dem!

    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Fy fabian vad fint du har det. Du åker rätt in på min blogglista!!!!
    Ha en riktigt härlig lördagskväll
    AC

    SvaraRadera
  3. Så fint du gjort du kan få fortsätta att fixa med mina träd....;)
    Det blir JAS-metoden för min del och när den tiden väl kommer så tänker jag att det fixar jag till vårvintern istället...

    SvaraRadera