21 mars 2012

lilla toan




Hej!

Idag tänkte jag visa er lite bilder från vår lilla toa.
Den är väldigt enkelt och billig inredd 
och det är över 10 år sedan vi fixade till den sist... 
Krokhängaren har vi gjort av en brädbit och två krokar.
Spegeln är en gammal IKEA spegel som jag målat och slipat lite på.
Tvålen som är inslagen i silkespapper har jag själv gjort. 
Lite kul pyssel som också luktar gott...
En go lavendeltvål till händerna måste man ju ha och 
handduken och "bra-att-ha"påsen är från HM home.

 


2 kommentarer:

  1. Mysigt...:) Ja, tänk, förr la man knappt någon vikt vid toaletten men idag har den blivit nästan lika viktig som våra andra rum i huset, inredningsmässigt. Att förena nytta med nöje är väl aldrig fel i och för sig...;)

    Enkelt och stilrent, Annika, bra inspiration inför vår stundande lill-toa-renovering!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du, jag har precis gått o funderat på lilla toan här hemma idag. Så visar du din, så kul. Ser att ni har kakel, jag har bara målade väggar. Fina saker du visar, ska nog också slå in ett par tvålar tror jag..

    kramen

    SvaraRadera