13 augusti 2013

innedag


Gokväll alla fina♥ 
Jag är så glad och överväldigad över er alla som tittar in här hos mej! 
I sommar har den mesta tiden tillbringats ute 
i den underbara solen 
och bloggen får komma i andra(eller tredje, fjärde...) hand. 
Nu är det mysigt att vara inne lite mer och börja boa in sej... 
Fortfarande finns det fina blommor i trädgården 
så idag plockade jag in några underbara höstanemoner.
Idag får ni titta in i köket där Moa går och fixar...
idag bjöd hon på jordgubbs-och bananpaj♥




11 kommentarer:

  1. Åh vad mycket jag tycker om ditt kök!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. WOW vilket mysig kök du har .Så himla snyggt .Jag hoppas att det blir många sköna härliga kvällar att tillbringa ute med massor av ljus men även skoj att kunna mysa inne med ljus på kvällen .Ha det gott .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Så vackert på dina bilder! Härligt att fortfarande kunna plocka in färska blommor. Och så mysigt med tända ljus:)

    SvaraRadera
  4. FANTASTISKA bilder från köket!! Wow!! Hur läckert som helst och vilka bilder!!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Gud vad snyggt du har!! Älskar ditt kök :)


    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  6. A beautiful kitchen!

    SvaraRadera
  7. Sååå mysigt och fint ni har det !! Kraaam Anette

    SvaraRadera
  8. Super fint kök! Var har du hittat lampan över bordet?? Super snygg
    Kram V

    SvaraRadera
  9. Ja vilken sommar vi fick, underbart med all solsken och värme!!

    Så fint i ert kök!! Jordgubb och banan paj låter spännande! Du får gärna dela med dig av receptet om du vill :-))

    Kramis Paula

    SvaraRadera
  10. Vilka HÄRLIGA bilder:) jag blir alltid på så bra humör av att hälsa på hos dig.

    Kolla gärna in min nya bloggpost om design och....

    Ha en skön solig vecka:)

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvaraRadera