1 mars 2013

positiv energi♥


Jag blir glad av alla era fina hälsningar här 
och på instagram och i verkliga livet♥ 
Glad över att det finns så många som ger så mycket positiv energi till mej... 

Jag är inte den som tror så mycket på mej själv 
men försöker göra det jag tycker om och lita på min känsla. 
Tränar ständigt på att försöka ta åt mig av positiva saker...

Idag kommer det några bilder från vardagsrummet 
där vi tillbringar en del av helgens timmar. 

Ha en go helg alla och tänk att det är mars nu äntligen!!



6 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att vi nu äntligen har mars månad här :-)) Så söta blommor du har där på bordet!! Har jag sagt att jag tyckte reportaget var jättefint!! Ha en fin fredag!! Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Härligt med blomster fina du!
    Ha en underbart fin Fredag och Helg
    Kram Tina!

    SvaraRadera
  3. Ohhhh så fint !!! Såna rosor köpte jag igår jag också, hittade faktiskt dom på ICA !! Tyckte färgen var sååå underbar..
    Ha en fin helg
    Kraaaam Anette

    SvaraRadera
  4. Tack för all positiv energi du ger till oss andra och för ditt sätt att vara.
    Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Bara så himla fint .Underbara rosor älskar dem färgen.Ha en skön start på nya veckan .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Så fint ...en njutning att titta på dina bilder
    kram Rosa

    SvaraRadera