28 februari 2012

loppis


Ja, i söndags var vi en sväng på loppisen i Östregård, Moheda. 
Där var det fullt med folk och mycket grejer. 
Några små saker fick följa med hem... 
gamla flaskor med etiketter, geléglas som jag har till små ljuslyktor, 
en grön gammal sifon och några gamla böcker...
Så var det en stor sak som också följde med, så stor att det var lite väl trångt i bilen hem...
Jag hittade ett linneskåp som jag har letat efter så länge. 
Det var ganska litet och nätt och jag längtar efter att få ställa in det. 
Men först måste jag ta bort den gamla, flagade färgen och måla det...
Kul med lite projekt.
Det var, med andra ord, en lyckad loppisrunda!

2 kommentarer:

  1. Trots mitt usla sjuka tillstånd var även jag där i söndags! :) Undrar om vi såg varandra....? Vi anlände vid 3 tiden......Spännande att se ditt skåp med sen.

    Kramen Loellan

    SvaraRadera
  2. Så kul!
    Det var länge sedan jag var i Moheda, får bli till sommaren..

    Kram

    SvaraRadera